Hotelmania

hotelmania

Edukacja

Młodzi ludzie, którzy kończą szkoły hotelarskie, bardzo często traktują branżę jako „plan B”. Uważają, że to zawód „wymarły”, niedający perspektyw. Inni wręcz patrzą na hotelarstwo z obrzydzeniem.

hotelmania grafiki (1)

Praktyki, na których Twoim jedynym zadaniem jest obrywanie zaschniętych liści — bo Hotelarze nie widzą wartości w inwestowanie w najmłodszych z branży.

Nudna teoria podczas zajęć — bo nauczyciele pomimo chęci postawieni są pod ścianą podstawy programowej.

Hotele, które nie budują relacji ze szkołami — nie mając świadomości, że nauczyciel dla hotelu jest takim „OTA”, któremu nawet nie musisz płacić prowizji za przyprowadzenie do hotelu potencjalnego Ambasadora Marki.

Czy to wystarczający powód, żeby w tym roku nie otworzyły się w dużej ilości szkół hotelarskich pierwsze klasy? Czy to wystarczający powód, żeby za kilka lat brakowało Hotelarzy, którzy będą opiekować się Tobą podczas podróży prywatnych i biznesowych? Jesteśmy o tym przekonani, bo już ich brakuje. Rozpoczął się kryzys, a my odpowiadamy na niego rewolucją.

Współpracujemy z nauczycielami. Widzimy potrzebę zadbania o ich warsztat, jako tych, którzy mają pierwszą styczność z uczniami. To oni jako pierwsi poznają ich z branżą, zasiewając ziarno, które dzięki dalszemu prowadzeniu może zaowocować.

Dajemy konkretne wsparcie, organizując spersonalizowane szkolenia, materiały edukacyjne, obejmując szkoły patronatem i otwierając przed szkołami i hotelami, możliwości zawiązania partnerstwa. Ponieważ sami wciągnęliśmy się w wir ekscytującego hotelarstwa, chcemy to przekazać uczniom.

relacja

Jesteśmy przekonani, że w tym kryzysowym dla naszego zawodu momencie, jedynym i najbardziej słusznym sposobem uratowania zawodu Hotelarza od „wymarcia” jest nauczenie skutecznej komunikacji między juniorami i profesjonalistami z branży. To dwa środowiska, które bardzo często nie potrafią ze sobą rozmawiać. My potrafimy rozmawiać z młodzieżą, widzimy w tym wartość, więc praktykujemy to na co dzień.

hotelmania grafiki (5)

Uczymy uczniów świadomego rozwoju, który niesie za sobą ogromne perspektywy. Z tego względu aktywnie budujemy sieć kontaktów, szukamy przestrzeni, obiektów, hoteli, stowarzyszeń i osób, z którymi warto współpracować.

Z drugiej strony, pokazujemy Hotelom uczniów, którym po prostu się chce. Tych, w których widzimy wartość, którzy najpewniej nie mają żadnego doświadczenia, którym będziesz musiał poświęcić wiele czasu, ale oni nauczeni od początku Twoich wartości, będący wdzięczni za otwarcie im drzwi do świadomego rozwoju, będą Twoimi najbardziej lojalnymi pracownikami.

wizerunek

Jesteśmy dumni, że możemy nazywać się „Hotelarzami”. To zawód elitarny dla ludzi, którzy pasję do hotelarstwa mają w swoim DNA. Chcesz mniej mówić, ale przy tym w sposób klarowny dawać komunikat kim jesteś? Proste! Hotelmania mówi: „Odzwierciedlaj osobowość przez swój styl”.

hotelmania grafiki (8)

jacy jesteśmy?

buntownik

Kwestionujemy autorytety i łamiemy zasady. Z całych sił usiłujemy doprowadzić do rewolucji, która zniszczy to, co nie funkcjonuje w należyty sposób. Wszystko po to, by pozbyć się niszczących przekonań i osiągnąć wyższy poziom rozwoju.

czarodziej

Chcemy, by marzenia się spełniały i stawały rzeczywistością. Niesiemy ze sobą możliwość doznania wyjątkowych, magicznych chwil. Dążymy do tego, by poznać prawa, jakie rządzą światem. Mamy wiedzę, umiejętności i siły, by przekształcić i uzdrowić rzeczywistość. Jesteśmy uduchowionymi wizjonerami, którzy zamieniają pragnienia w realne cele.

bohater

Nastawieni jesteśmy na walkę i odnoszenie sukcesów. Cechujemy się odwagą, która pomaga nam osiągnąć wyznaczone cele. Często to, czego się podejmujemy, jest ryzykowne i niełatwe do wykonania, ale wychodzimy z założenia, że nic co łatwe nie przynosi dużych sukcesów.