Hotelmania

MIKRO-STAŻE

biznes, czyli relacja

Współpracujemy jedynie z miejscami, obiektami, stowarzyszeniami, a przede wszystkim ludźmi, z którymi biznes, będzie tak naprawdę ciągłą rozmową i zdrową relacją dwóch stron, które wzajemnie rozumieją swoje wartości i odpowiadają na swoje potrzeby.

245722f3-11b9-4537-830c-9cb7a7a1f208
bf6aa814-3078-43da-9b48-da0fa08cd611

RELACJA, CZYLI ZAANGAŻOWANIE

Chcemy, by nasze relacje zobowiązywały do odpowiedzialności za realizację postawionych celów i dbania o wartości, które połączyły nas podczas pierwszego spotkania przy kawie.

ZAANGAŻOWANIE, CZYLI SKUTECZNOŚĆ

Dbamy, by czas, który jest dla nas jedną z najcenniejszych walut, był przez nas wykorzystany i zainwestowany, jedynie w aktywności i kolejne relacje, które przyniosą dobre owoce.

245722f3-11b9-4537-830c-9cb7a7a1f208
bf6aa814-3078-43da-9b48-da0fa08cd611

SKUTECZNOŚĆ, CZYLI SUKCES

Jesteśmy przekonani, że tak zbudowana relacja, zaangażowanie i skuteczność, przyniosą nam sukces, którego skalę określiliśmy już na samym początku.

STAŃ SIĘ CZĘŚCIĄ NASZEGO PROJEKTU

Właśnie na tych wartościach, pragniemy oprzeć projekt “Mikro-staż – Ambasador Twojej marki”. Projekt, który łączy siły profesjonalistów z branży oraz tych, którzy stawiają w niej pierwsze kroki – juniorów, uczniów i studentów kierunków hotelarskich. Rozwaga, doświadczenie i wiedza Hotelarzy w połączeniu ze świeżością umysłu i kreatywnością najmłodszych to start rewolucji. Chcemy abyś wraz z nami stał się jej częścią.

DLACZEGO UWAŻAMY, ŻE JEST TO TAK WAŻNE?

Kojarzysz „Film o pszczołach” z 2007 r.? Niepozorna pszczoła postanawia położyć kres wyzyskiwaniu swojego gatunku przez ludzkość i rozpoczyna sądową batalię z handlującymi miodem korporacjami.

Przeraża nas fakt, że widzimy ogromne powiązanie tej historii, z tym co dzieje się obecnie w naszej branży:

  • w większości szkół hotelarskich, nie powstały pierwsze klasy,
  • młodzi ludzie nie widzą swojej przyszłości w tej branży i nie wiedzą, gdzie szukać odpowiednich wzorców i swoich bohaterów,
  • zmiany i ograniczenia, która stawia system edukacji, sprawiają, że nauczycielom po prostu przestaje się chcieć,
  • stereotypowe myślenie obecnych profesjonalistów o najmłodszym pokoleniu, prowadzi do wzajemnej niechęci do współpracy.

Hotelarzu, czy czytając to, masz wrażenie, że może to dotknąć również Ciebie? Domyślamy się, że już dotyka.

Z tego względu, jesteśmy przekonani, że jedynym i najbardziej słusznym sposobem uratowania zawodu Hotelarza od “wymarcia”, jest nauczenie skutecznej komunikacji, między juniorami i profesjonalistami z branży.

Widzimy wartość w inwestycji w uczniów, którzy najpewniej nie mają żadnego doświadczenia, którym będziesz musiał poświęcić wiele czasu, ale oni nauczeni od początku Twoich wartości, będący wdzięczni za otwarcie im drzwi do świadomego rozwoją, będa Twoimi najbardziej lojalnymi pracownikami.

trzy kroki do...

MASZ WPŁYW NA TO, NA ILE POZWOLISZ NAM SIĘ POZNAĆ.

Na czas projektu staniemy się częścią Twojego Zespołu. Spotkamy się przy kawie z przedstawicielami działów – przeprowadzimy interview, aby zrozumieć Wasze wartości i to, czym kierujecie się we współpracy.

Na tej podstawie przeprowadzimy dla Twojego Zespołu spersonalizowane i dobrane do Waszych potrzeb szkolenie, na którym odpowiemy na pytanie “Jak budować markę Pracodawcy i kształtować jego Ambasadorów”. 

Nauczymy Was jak rozmawiać z młodzieżą.

MASZ WPŁYW NA REKRUTACJĘ DO PROJEKTU.

Przyjmij od Nas możliwość wpłynięcia na najmłodsze pokolenie Hotelarzy, przyszłych Dyrektorów hoteli, którzy za kilka lat będa reprezentować Twoją markę. Oni zaufali nam, teraz my chcemy pokazać Was, jako profesjonalistów, którym warto zaufać.

My, przeprowadzimy lekcję w szkołach hotelarskich, które naszym zdaniem kształtują największe diamenty lub w tych, które sam nam wskażesz. Chodzi o szkoły, które przygotowują uczniów zaangażowanych we własny rozwój, wierzą w idee elitarnej profesji #PaniHOTelarz i #PanHOTelarz, tych z pomysłem na siebie i swój wpływ na branże, tych którzy poszukują swojego bohatera. 

My, podczas tych lekcji, przedstawimy Twój obiekt, jako ten, w którym uczniowie zapragną się rozwijać i uczestniczyć w jego historii jako członek Zespołu. Opowiemy o Waszych wartościach, możliwości odbycia stażu i zyskaniu Waszego długofalowego wsparcia w rozwoju zawodowym.

Ty, porozmawiasz z autorami najlepszych historii. Wybierzesz tych, którzy najbardziej zachwycili Cię historią i osobowością oraz zaprosisz na mikro staż (3 dniowe doświadczenie,  tworzenia #hospitalitybusiness na najwyższym poziomie dla  wybranych uczniów). Idealnym finałem tego doświadczenia będzie złożenie im propozycji objęcia stałą opieką w rozwoju niezależnie, od tego ile lat do końca nauki im zostało.

Ty, razem z nami napiszesz scenariusz, a potem otrzymasz od Nas film promocyjny, w którym nie skupimy się jedynie na pokazaniu hotelu jako miejsca, ale przede wszystkim ludzi, którzy mają realny wpływ na środowisko, które tworzą.

MASZ WPŁYW NA TO, JAK WIELU OSOBOM BĘDZIEMY MOGLI CIĘ POKAZAĆ.

Skorzystaj z naszego wsparcia w pokazaniu Ciebie Światu. Nasze zasięgi rozwijamy na takich platformach jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn. Tworzymy na nich przestrzeń, zarówno edukacyjną, lifestyle’ową, ale nie brakuje również rozrywki i luzu, który tak bardzo cechuje markę, którą tworzymy. 

 

Lubimy to robić, wiemy jak to robić, mamy wyczucie stylu i lekkość w pisaniu treści. Jesteśmy prawdziwi i konkretni, dlatego Hotelarze nam ufają. Pragniemy wspierać jedynie obiekty w których widzimy wartość i takie rekomendować w Świecie naszych mediów.

Ustalimy razem zakres prezentacji Waszej kultury w ramach dostępnych form współpracy:

  • Program Dedykowany;
  • Patron / Patronat programu;
  • Wyświetlanie reklam podczas nagrań na monitorach w tle mówcy;
  • Realizacja programu – wyświetlanie grafik tematycznych w trakcie nagrania,
  • Zapowiedź prowadzącego o współpracy – komunikat na początku lub na końcu rozmowy;
  • Wywiad i Tablica reklamowa montowana w wywiadzie po zakończeniu emisji;
  • Spot wideo montowany po zakończeniu mikro-stażu
  • Social media – oznaczanie przy wszystkich produkcjach w danym okresie produkcyjnym (tydzień, dwa tygodnie, miesiąc);
  • Social media – post płatny – dodatkowa promocja nagrania po zakończeniu; 
  • Social media – aktywne relacje InstaStory z oznaczeniem + FB;
  • Możliwość udostępnienia miejsca do prowadzenia spotkań na terenie hotelu z relacjami na żywo;
  • Wystąpienia / stoiska / branding na wydarzeniach „Kongres Przyszłych Dyrektorów Hoteli” oraz finał #jedziemydo.

w mikro-stażach brali udział

o mikro-stażach mówią

hotelmania paulina wasik

Jesteś gotowy na nowe wyzwania? Porozmawiajmy!

Paulina Wasik