Hotelmania

szkolenia

Zastanawiasz się dlaczego sprzedaż w Twoim obiekcie jest nieskuteczna? A może chcesz osiągnąć jeszcze większe wyniki ? Czy możesz przyznać, że wszyscy w Twoim Zespole sprzedają, przyczyniając się tym samym do Waszego sukcesu?

Jesteśmy gotowi poprowadzić dla Twojego Zespołu pakiet szkoleń, który odpowie na te oraz wiele innych pytań, od tematyki otwarcia obiektu, po zarządzanie rozwiniętą strukturą. Wszystko po to, by jeszcze bardziej zwiększyć Twoją skuteczność.

hotelmania grafiki (4)

tematy szkoleń

Czego się dowiesz?

  1. Jak wybrać lub jak ocenić lokalizację pod kątem atrakcyjności rynkowej, dostępności, sezonowości, konkurencyjności, potencjału sprzedażowego określonej grupy odbiorców wynikającej z lokalizacji.
  2. Jak dobierać partnerów do współpracy: marka niezależna, międzynarodowa, dystrybutorzy, dostawcy, partnerzy technologiczni i ich znaczenie w sprzedaży i marketingu usług hotelu.
  3. Jak określić rynek odbiorców – segmenty, grupy docelowe, ich cele pobytu, ich możliwości decyzyjne i zakupowe.
  4. Jak zabudżetować aktywności marketingowe i sprzedażowe w czasie – przed otwarciem, w czasie otwarcia, w okresie po otwarciu i w regularnej działalności obiektu.
  5. Jak opracować koncepcję produktu – napisać jego historię, stworzyć treść, dobrać styl i kanały komunikacji.
  6. Jak zdefiniować szanse i zagrożenia, mocne i słabe strony oraz unikalne wartości sprzedażowe.
  7. Jak przygotować pakiet silnych argumentów sprzedażowych dla działu sprzedaży w oparciu o wartości.

 

Czas realizacji

  1. Szkolenie w pigułce — min. 2 dni szkoleniowe.
  2. Pakiet konsultingowy w trakcie otwarcia lub „nowego otwarcia” hotelu — 18 dni.

Czego się dowiesz?

  1. Jak rekrutować poprzez budowę silnej marki pracodawcy.
  2. Jak  zbudować profil członka zespołu sprzedażowego (członka zespołu hotelu) – klienta wewnętrznego/ambasadora marki.
  3. Jak opracować swój „benefit statement” zawierający wartości, korzyści, system rozwoju (uwzględniający markę osobistą członka zespołu), system wynagrodzeń, system bonusowy.
  4. Jak porozumieć się z ludźmi, czyli w jaki sposób zestawić osobowości w zespole z typami kupujących.
  5. Jak formułować cele sprzedażowe i budować system oceny skuteczności ich realizacji.

 

Czas realizacji

Min. 2 dni szkoleniowe.

Czego się dowiesz?

  1. Jak skutecznie budować relacje w oparciu o społeczność rynku spotkań.
  2. Jak ocenić potrzeby i możliwości zakupowe  organizatorów spotkań w zależności od roli jaką pełnią na rynku lub w swojej organizacji.
  3. Jak współpracować z pośrednikami, aby znaleźć w nich skutecznych ambasadorów marki i osiągnąć efekt sieci rekomendacji.
  4. Jak uzyskać społeczny dowód słuszności wyboru twojej marki – jakie wykorzystać narzędzia, mechanizmy, aktywności.
  5. Wybrane elementy z zakresu tematu 1, 2 i 3.

 

Czas realizacji

Min. 2 dni szkoleniowe.

Czego się dowiesz?

  1. Jak zyskać przewagę na lokalnym rynku hotelowym w otoczeniu hoteli sieciowych.
  2. Wybrane elementy z zakresu temat 1 i 2.

 

Czas realizacji

Min. 2 dni szkoleniowe.

wystąpienia

hotelmania joanna kabza

Jesteś gotowy na nowe umiejętności? Porozmawiajmy!

Joanna Kabza