Hotelmania

Rusza konkurs „World Tour International – Ateny”

Ważny komunikat dla uczniów szkół hotelarskich, gastronomicznych i turystycznych – rusza konkurs „World Tour International – Ateny”.

Szansa na Niezapomniany Staż w Atenach!

Stowarzyszenie Hotelmania oraz HotelBeds rozpoczynają konkurs World Tour International – Ateny, który zaplanowano na okres od 11 września do 6 października 2023 roku.

„To dla nas niezwykła chwila. Powodów jest kilka.

  1. Zacieśnienie współpracy z globalnym Partnerem. Jego największą wartością jest by pomagać innym rosnąć.
  2. Dojrzałość naszej organizacji. Już nie tylko marzymy o projektach ale przed rozpoczęciem znamy ich finał.
  3. Diament na pokładzie. Emilia Galas, ubiegłoroczna finalistka i niekwestionowany wzór dla młodych talentów.

Cieszę się, że będzie zarządzała tym projektem. Będzie towarzyszyła zwycięzcom w Atenach. Będzie twarzą – będzie pięknymi, wielkimi oczami i uśmiechem Stowarzyszenia Hotelmania na świecie”.

Yana Korzh – Prezeska Stowarzyszenia Hotelmania. 

Jest to druga edycja tego konkursu. Pierwsza miała miejsce w 2022 roku, a dwójka wygranych uczniów poleciała do Japonii (Tokyo oraz Kyoto) na tygodniowy staż. Mieli oni możliwość przeprowadzania wywiadów oraz spotkanie się z przedstawicielami MEETING15, zespołem Hotelbeds Tokyo i Dyrektorami goszczących ich hoteli. Poznali japoński biznes hospitality oraz eksplorowali kulturę i życie w Japonii.

Tegoroczna edycja jest wyjątkową okazją dla młodych talentów z branży hospitality, którzy marzą o niezapomnianym hotelarskim doświadczeniu w jednym z najpiękniejszych miast świata – Atenach.

Staż obejmuje podróż (przelot), zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie. Organizatorzy wraz z Partnerami przygotowali program, który zawiera różne aktywności związane z nawiązywaniem kontaktów w branży hospitality w Grecji. Nie zapomniano też o edukacji (HotelBrain Academy) oraz spotkaniach, wywiadach i site inspections w hotelach.

To nie tylko wiedza o Grecji w pigułce, ale rozbudowany program, który polega na tym, żeby poznać pracę od strony zupełnie innej niż zwykłego praktykanta.

Wziąć udział może każdy uczeń szkoły średniej z całej Polski!

Można aplikować indywidualnie, nie trzeba mieć rekomendacji szkoły.

Szkoła nie musi być członkiem Stowarzyszenia Hotelmania, konkurs jest otwarty dla wszystkich!!!

Branża gościnności skupia hotelarstwo, gastronomię, turystykę, organizację wydarzeń, podróży oraz wiele więcej!

Narzędziem do przeprowadzenia konkursu będzie platforma MEETING15. Tam uczestnicy będą rywalizować między sobą i śledzić ranking. To doskonała okazja do zaprezentowania swoich umiejętności i pasji w dziedzinie turystyki/hotelarstwa.

Nagrody? Oczywiście!

Dla dwóch wyjątkowych uczniów, którzy zdobędą największą ilość punktów, czeka niezwykła nagroda – tygodniowy staż w magicznych Atenach!

Staż odbędzie się w terminie od 12 do 19 listopada 2023 roku i będzie okazją do zgłębienia wiedzy oraz zdobycia praktycznego doświadczenia w jednym z najbardziej fascynujących miejsc na mapie turystycznej.

Jeśli marzysz o karierze w branży hospitality i chcesz doświadczyć niepowtarzalnej przygody w Atenach, to Konkurs World Tour International – Ateny jest właśnie dla Ciebie!

Uczniu, nie przegap szansy! Rozpocznij swoją przygodę już teraz, dołączając do konkursu na platformie MEETING15.

Czekamy na udział ambitnych uczniów i osobistości branży gościnności. To może być Twój moment, który otworzy drzwi do kariery marzeń.

Dla dodatkowych informacji i rejestracji odwiedź stronę internetową konkursu.

Stowarzyszenie Hotelmania:

„Jesteśmy dumni, że możemy nazywać się Hotelarzami. To zawód elitarny dla ludzi, którzy pasję do hotelarstwa mają w swoim DNA. Łączymy wszystkie pokolenia profesjonalistów branży gościnności oraz jej sektory. Hotelarstwo, gastronomię, turystykę, organizację podróży oraz wydarzeń. Tworzymy przestrzeń i możliwości do międzynarodowego rozwoju branży. Jesteśmy autorem myśli — Hotel to dom tysiąca profesji, a hospitality to branża milionów możliwości”.

HotelBeds:

„Budujemy silne relacje na obu końcach łańcucha podróży, abyśmy mogli dostarczać produkty, usługi i rozwiązania, które pomagają wszystkim naszym klientom i partnerom rosnąć”.